Thursday, June 16, 2016

Berjalan Tanpa Henti

Sejak minggu lepas, saya memang tak drive. Double vision kerap datang. Side by side pulak tu. Kalau atas bawah, rasanya masih berani untuk drive.

Kalau double vision side by side ni, memang ngeri kalau jadi waktu tengah drive. Bersepah-sepah atas jalan raya dengan macam-macam imej, Ada tiang lampu la, divider dan kereta. Kereta yang parking di tepi pun saya nampak imej yang satu lagi di tengah jalan raya. 

Minggu ni bermula la episod baru perjalanan hidup sebagai postgrad student. Alhamdulillah, saya dapat duduk kuarters. Kuarters dan hospital saya yang baru adalah walkable distance. Hari ni, pagi-pagi lagi saya dah keluar rumah. 

Best sangat sebab terjumpa dengan sekumpulan undergrad student yang turut berjalan kaki. Umur mereka baru 19 tahun, sedang saya 29 tahun. Tapi, saya berjalan lagi laju daripada mereka. hihi..Asyik kena toleh belakang dan jerit,"adik, cepat la sikit..". Haha..
Siap sempat selfie lagi sementara tunggu diorang catching me up😆

No comments:

Post a Comment